MOŽNOSTI DOPRAVY

Přejete si zboží vyzvednout osobně na výdejním místě nebo jej chcete doručit k Vám domů či do firmy? Zde se dozvíte více informací o doručení Vámi objednaného zboží. Zvolte si způsob dopravy, který Vám vyhovuje nejvíce!

OSOBNÍ ODBĚR

V košíku si zvolíte způsob dopravy kliknutím na osobní odběr, ihned se Vám zobrazí mapka, která Vám umožní výběr nejbližšího výdejního místa. V nabídce máte na výběr z výdejních míst přepravních společností Uloženka a Zásilkovna. Po výběru výdejního místa si zvolíte způsob platby (převodem nebo na dobírku) a můžete pokračovat na další krok, ve kterém si vyplníte dodací údaje a následně na souhrn a odeslání objednávky.    

Uloženka

  • e-mail: info@ulozenka.cz
  • telefon: +420 777 208 204
  • dodání: do 2-5 dnů od potvrzení expedice objednávky
  • cena: platba předem 61,- Kč, platba na dobírku 111,- Kč
  • maximální hmotnost zásilky: 5 kg

Zásilkovna

  • e-mail: info@zasilkovna.cz
  • telefon: +420 216 216 516
  • dodání: do 3-5 dnů od potvrzení expedice objednávky
  • cena: platba předem 80,- Kč, platba na dobírku 130,- Kč
  • maximální hmotnost zásilky: 5 kg

O expedici zboží Vás budeme informovat e-mailem a SMS zprávou. Obdržíte od nás rovněž sledovací číslo zásilky s odkazem na její sledování online. Zásilku si můžete na Vámi vybrané pobočce vyzvednout ihned, jakmile obdržíte e-mail nebo SMS s informací, že Vaše zásilka je připravena k výdeji. Součástí této zprávy je také heslo, které je nezbytné pro vydání zásilky.

ROZVOZ ZBOŽÍ

V košíku si zvolíte způsob dopravy kliknutím na PPL, poté si zvolíte způsob platby (převodem nebo na dobírku) a můžete pokračovat na další krok, ve kterém si vyplníte dodací údaje. Posledním krokem k úspěšnému objednání zboží je odeslání objednávky po kontrole údajů uvedených v souhrnu objednávky.

PPL

  • e-mail: info@ppl.cz
  • telefon: +420 225 331 500
  • dodání: do 48 hodin od potvrzení expedice objednávky
  • cena: platba předem 99,- Kč, platba na dobírku 149,- Kč
O expedici zboží Vás budeme informovat e-mailem a SMS zprávou. Obdržíte od nás také sledovací číslo zásilky s odkazem na její sledování online. PPL doručuje objednávky zpravidla do druhého pracovního dne od okamžiku, kdy od nás obdržíte informaci o expedici. Objednávky jsou prostřednictvím PPL doručovány v pracovní dny a také v sobotu.

V případě, že Vámi zvoleným přepravcem nebude možné Vaši objednávku expedovat (nadrozměrné zboží), budeme Vás kontaktovat s náhradním řešením.

MOŽNOSTI PLATBY

NA DOBÍRKU

Vámi objednané zboží zaplatíte v hotovosti na výdejním místě nebo řidiči přepravní společnosti. Platbu na dobírku je možné uskutečnit pouze v hotovosti.

BANKOVNÍM PŘEVODEM

Částku za objednávku uhradíte převodem z účtu. Ihned po připsání částky na náš účet bude Vaše objednávka předána k expedici.

Co dělat, pokud se zpozdí dodání Vaší zásilky?

Zásilka již byla odeslána z expedičního skladu, přišlo Vám potvrzení o expedici zboží včetně odkazu na sledování Vaší zásilky a Vámi objednané zboží stále nebylo doručeno? V takovém případě telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu kontaktujte dopravce, který Vám sdělí podrobnosti týkající se dodání Vaší zásilky. Kontakty na přepravní společnosti jsou uvedeny výše. Samozřejmě se můžete obrátit také na nás a my Vám pomůžeme vzniklou situaci vyřešit.