SLUŽBA
Servisní balíček je volitelnou službou k nově prodávaným serverům složených z komponent uvedených při registraci zařízení a musí být zakoupen společně se serverem nebo maximálně do 7 dní po zakoupení serveru. Dodavatel zajistí HW on-site servis takovýchto serverů na území České republiky, a to od data prodeje po dobu platnosti servisního balíčku dle zvolené varianty. Součástí Služeb je také možnost Dodavatele vyřešit vadu pomocí prostředků komunikace na dálku (email, telefon, internet apod.). Vada HW může být řešena výměnou součásti nebo celého zařízení, podle toho, co bude nezbytné k znovuuvedení zařízení do provozuschopného stavu. Dodavatel může do serveru nainstalovat SW součásti, které jsou potřebné k zajištění řádného provozu a výkonu HW, k zajištění kompatibility s novými náhradními díly a provést nutné aktualizace programů.
Služba je poskytována v pracovní dny 8:00 - 17:00 hod.
Varianta poskytovaných služeb: balíček NBD reakce na 3 roky
Response time: Následující pracovní den (doba od okamžiku přijetí hlášení požadavku a jeho zaznamenání HelpDeskem Dodavatele do okamžiku začátku řešení požadavku. Začátkem řešení požadavku se rozumí jakákoli aktivita související se zahájením řešení požadavku, zejména diagnostika, výjezd technika, zajištění náhradních dílů, přidělení řešitele apod.)
Fix time: 30 dní (doba od okamžiku přijetí hlášení požadavku a jeho zaznamenání HelpDeskem Dodavatele do okamžiku vyřešení požadavku)
HLÁŠENÍ ZÁVADY
Hlášení závady serveru se zakoupeným a registrovaným servisní balíčkem musí obsahovat:
• Sériové číslo (výrobní číslo) serveru
• Detailní popis závady
• Kontakt pro zpětnou reakci technika (email, telefon, adresa umístění serveru nebo kontaktní osoby)
• případné další informace důležité pro vyřešení (např. provozní doba, oprávnění pro vstup, požadované místo zásahu atd.)
Možnosti hlášení:
telefonicky: +420 538 700 555 (provozní doba 6:00- 18:00)
emailem: dispecink@cdc.cz
OMEZENÍ SLUŽBY
Služba není poskytována pro následující situace:
• Služba se nevztahuje na komponenty nezaregistrované v servisním balíčku;
• Služba se nevztahuje na mechanické poškození nebo poškození vzniklé
neodbornou manipulací, závady na základě nedbalosti, opomenutí nebo zanedbáním doporučené prevence;
• Služba se nevztahuje na SW a SW součásti (ovladače zařízení, firmware, operační systém atd.);
• Služba se nevztahuje na data uložená na zařízení, je povinností koncového zákazníka zajistit si zálohování a obnovu dat;
• Služba nezahrnuje hromadné (svolávací) akce;
• V případě čekání na reakci ohlašovatele vady, která je nezbytná pro upřesnění zadání vady (incidentu) a možnosti jejího řešení, může Dodavatel odložit řešení vady o přiměřenou dobu;
Neoprávněný výjezd technika nebo výjezd technika nad rámec služby je účtován koncovému zákazníkovi. Cena individuálního výjezdu technika je 2 200,- Kč bez DPH/výjezd. Cena zahrnuje maximálně 1 hodinu práce technika, každá další započatá hodina je účtována cenou 1 100,- Kč bez DPH.